Jotta voimme varmistaa nopean ja tarkan palautuskäsittelyn, pyydämme, ettet lähetä palautuksia eri tilauksista samassa paketissa. Ole hyvä ja lähetä palautukset erikseen liitteenä olevien palautusohjeiden mukaisesti.
Useimmat palautukset rekisteröidään verkkosivustomme palautussivun kautta, ja jokaisella tilauksella on oma yksilöllinen palautusseurantanumero. Jos olet maksanut tilauksen tilillä tai laskulla, saat yleensä hyvityksen heti, kun olet jättänyt palautuksen palvelupisteeseen, mutta vain sen tilauksen osalta, johon palautusseurantanumero on liitetty. Muut palautustuotteet täytyy käsitellä manuaalisesti, mikä pidentää käsittely- ja palautusaikaa sekä lisää virhekäsittelyn riskiä. Jos paketti epäonnisesti katoaa matkalla takaisin meille, sinulle hyvitetään vain ne tuotteet, jotka ovat liitettynä yhden tilauksen palautusseurantanumeroon, sillä muut tuotteet eivät ole yhdistettynä pakettiin.
Jos kuitenkin päätät palauttaa useamman tilauksen tavarat samassa paketissa, huomioi, että palautusmaksu veloitetaan jokaisesta paketin sisältämästä tilauksesta.